Por un puñado de Euros

Espero que non me denuncien por facer apoloxía da violencia se vos digo que eu sigo pensando que a Marín sólo podería salvalo Clint Eastwood.
Non vaiades a pensar que non fixen todo canto puden.
Escribinlle unha carta lastimera, solicitando a súa colaboración e responeume da seguinte maneira:
“Estimada señora, como aficionada que é vostede ós espaguetti westerns, saberá que eu liberei a pobos enteiros de malvados facinerosos, gracias á miña boa puntería e ó meu talento nos duelos corpo a corpo. Desgraciadamente en Marín non hai nada que facer. Non están vostedes gobernados por unha banda malvada. Están vostedes a expensas dunha panda de necios. E contra isto non hai remedio. Eu podo loitar contra o crimen, pero para solucionar a estulticia fai falta un milagre, e os milagres sólo os fai Deus”
Aviados estamos.
falta un ano para as eleccións e o duelo corpo a corpo, ollo por ollo, dente por dente, auditorio por centro de saúde, PXOM por rabo de gaitas, xa empezou.
Preparen vostedes as palomitas porque este duelo a muerte polas eleccións acaba de empezar…

Se ides ó buscador e buscades “As casas baratas“, atoparedes as noticias de decembro de 2008 e febreiro de 2009 publicadas neste blog sobre o famoso Plan de vivenda da miña admirada Teresa Táboas, alias “a ladrillos”.
Como todos sabedes, aquel plan foi moi protestado polos veciños da Raña e San Xulián, ata o extremo de acadar centos de firmas en contra.
Parece que por fin, aquela lei ambiciosa e delirante xa foi eliminada dos proxectos da Xunta, e iso provoca as iras do señor Vilaboa, que no seu momento non se enterou de nada, logo apereceu cuns planos, despois negaba que houbera planos e ó final entre el e Ruibal montaron o cirio, ¿lembrades a entrada Planos, mentiras e cintas de audio? Tamén podedes buscala se queredes rememorar aquelas datas irrepetibles, que foron a gloria do noso BNG, o mais incompetente de toda Galaecia-galicia-Galiza.
Aqui vos amoso a loita dialéctica de tu a tu, vaite dahí que me lixas, fuche ti quen cajou no palleiro, no palleiro cajarás ti, que aparecen na prensa estes días. Son as declaracións que fan os dos dous partidos marinenses que aspiran ao poder, PP versus Bloque, xa que o Pesoe está catatónico perdido e non parece que vaia durar moito  na palestra, a menos que o siniestro Muradas poña un “juevo” de última hora.







———————————————–
Dende marinenses.com:

Metropolitano

Publicado: Vie Ene 22, 2010 11:50 pm

Marín necesita vivienda protegida (de los politicos)

En la prensa y también en la sección de noticias de Marín se publica la opinión del Sr. Concelleiro de Urbanismo (profundo conocedor de la materia), en la que se dice que Marín necesita vivienda protegida por tener ya presentadas cerca de las seiscientas solicitudes (546) y que cada mes crece esta cifra. Por eso lamenta y censura a los malos malisimos de la Xunta que echaron abajo el plan sectorial de vivienda y le dice al PP que no se puede esperar al Pxom para eso.
Algunos vecinos afectados por el plan sectorial de vivienda respiran tranquilos al saber que el edificio de cinco plantas que de la noche a la mañana les aparecía en su propiedad ya no estara.
Si el Sr. Concelleiro de Urbanismo dice que no se puede esperar al Pxom para el desarrollo de estas planificaciones es que reconoce que no habrá Pxom, porque si como dijo hace unos días habrá Pxom ya, entonces no tendría sentido que dijera esto ahora.
Las peticiones de viviendas protegidas pueden ser 546 o las que quiera el Sr. Concelleiro de Urbanismo, pero otros Ayuntamientos también le pueden hacer competencia para lo que es suficiente poner la mesa petitoria o hacer el modelo que después se distribuye dando esta información en la prensa.
La vivienda protegida debe ser protegida pero de los politicos como hemos conocido esta semana con el edificio que está en la esquina de la calle de A Estrada y frente al Ayuntamiento. Un edificio ocupado y con viviendas sin la licencia de primera ocupación pero que cuentan con luz, telefono y suministro de agua, red de alcantarillado, negocios que ocupan su primera planta y todos con las licencias municipales que les corresponden. ¿Como el Ayuntamiento le concede suministro de agua y permite el de luz sin la licencia de primera ocupación? ¿Como se concede las licencias de apertura a establecimientos en un edificio ilegal? No es en una calle escondida o alejada del centro urbano, ocurre al lado del Ayuntamiento y donde el Ayuntamiento gana la Sentencia del edificio a cuyos ocupantes les da los servicios sin la licencia de primera ocupación.
Ahora todos los responsables muestran gran preocupación y habrá reuniones para buscar una solución a los afectados.

Se necesita vivienda protegida, pero de los politicos.

———————————-

E xa que Clinte Eastwood non quere saber nada de nós, Por que non o intentamos con Uma Turman?
E que tal unha alcaldesa para Marín, xa que os homes ata agora non foron quen de facernos progresar?
Acéptanse solicitudes, mozas, ídeo pensando, xa falta menos para as eleccións.
Quen da mais?

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: